Visie

 

Unieke aanpak

Bij de begeleiding kijk ik altijd naar wat het kind nodig heeft en dat maakt dat elk kind een unieke aanpak krijgt. Daarbij gebruik ik onder meer diverse gedegen remediërende programma’s, zoals Reken- en Spellingsprint en Beter bij de Les. Een schat aan aanvullende leermiddelen die aansluiten bij de leerdoelen maakt het pakket compleet.
Omdat door het handelend bezig zijn het begrip groeit, laat ik waar het kan de leerlingen bezig zijn met concreet leermateriaal.  Ook spel en beweging zijn vaste ingrediënten. Op die manier blijven de kinderen gemotiveerd en hebben ze plezier in het leren.

Visie

Deze bijzondere lamp hangt aan het plafond van de praktijk. Hij is gemaakt uit het kinderfietsje van mijn vader en doet nu alweer ruim veertig jaar dienst.

In beweging

Stap op is een uitnodiging om in beweging te komen. In de praktijk doen we dat letterlijk en figuurlijk. Welke fiets past bij jou? In het intakegesprek kiezen we ‘de beste fiets’ en de geschiktste leerroute voor uw kind wordt zorgvuldig uitgestippeld. Bij de rt, pgb-en huiswerkbegeleiding wil ik uitgaan van de kwaliteiten van uw kind om de maximale leermogelijkheden te kunnen benutten. We maken een Stap óp!